Employer Branding

„Firmy, które koncentrują się na umacnianiu swojej Marki Pracodawcy, pozycjonują się nie tylko, aby przyciągnąć utalentowanych specjalistów, ale także w celu zainteresowania bardzo ważnej grupy odbiorców: przyszłych liderów swojej firmy.”


MARKA PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING) OZNACZA PO PROSTU REPUTACJĘ TWOJEJ FIRMY, JAKO MIEJSCA PRACY.


Marka Pracodawcy zapewnia wgląd w kulturę firmy i pokazuje kandydatom, jak by to było być jej częścią. Podobnie jak marka skierowana na klienta, Marka Pracodawcy musi odróżniać Twoją firmę od konkurencji.
Na poziomie bardziej technicznym Marka Pracodawcy składa się z dwóch podstawowych elementów: reputacji firmy jako pracodawcy i widoczności dla potencjalnych pracowników.
Pierwszy element, czyli jakość reputacji firmy jako pracodawcy, jest miarą tego, jak atrakcyjna jest firma dla kandydatów. Czynnik widoczności jest miarą tego, jak rozpoznawalna jest firma wśród grupy docelowej potencjalnych pracowników. Nieznana firma, pomimo swojej dobrej reputacji, będzie miała trudności ze znalezieniem wysokiej jakości kandydatów z powodu niskiej rozpoznawalności. Firma może jednak wzmocnić swoją markę, poprawiając swoją reputację lub zwiększając swoją widoczność na rynku.


NASZE USŁUGI #employerbrandingpower

1. Identyfikacja Marki Pracodawcy / Employer Branding - EB

2. Strategia i plan działania dla Marki Pracodawcy

3. Rozwój Marki Pracodawcy

4. Analiza wyników i osiągniętych celów (KPI) w obszarze EB

5. Cel indywidualny / Projekty specjalne w obszarze EB

6. Projektowanie Employer Branding dla STARTUP’ów


“Silna Marka Pracodawcy może być atutem w rekrutacji i utrzymaniu pracowników oraz pozycjonowaniu Pracodawcy w celu przyciągnięcia utalentowanych specjalistów, którzy najlepiej pasują do kultury organizacyjnej firmy. To pomost między tym, na czym naprawdę zależy pracownikom i kandydatom, a tym, co wyróżnia Twoją firmę (EVP).”

NASZA KONCEPCJA PROCESU BUDOWANIA MARKI PRACODAWCY

-> Przeanalizuj ogólną strategię rozwoju organizacji

-> Zbadaj swoich potencjalnych klientów i konkurentów

-> Opracuj swoją strategię Employer Branding

-> Zbuduj narzędzia do komunikacji z Marką

-> Stwórz nową Markę Pracodawcy

-> Optymalizuj EB pod kątem widoczności i wpływu